H2013 02 - Černým inkoustem napsáno... - Desire

08.10.2013 07:50
Název díla *
Černým inkoustem napsáno...
Autor *
Desire
Počet slov *
200
Rating/Varování *
není
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 02
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Někdy začátky velkých věcí začínají jako hloupá náhoda, nebo neuvěřitelné štěstí.
Vlastní text

„Víte, pane Malbene, někdy pomoc najdeme tam, kde ji nejméně čekáme,“ řekl mi profesor Longbottom, když jsem jako poslední opouštěl skleník číslo pět po hodině bylinkářství.

Přemýšlel jsem nad jeho slovy, když jsem si uvědomil, že stojím na sedmém poschodí. Chtěl jsem se otočit a odejít, v tom se přede mnou začaly objevovat železné dveře, které jsem tu nikdy neviděl.

Byl jsem zvědavý, natáhl jsem ruku a strčil do dveří. To co jsem poté uviděl mi málem vyrazilo dech. Místnost, ve velikosti několika famfrpálových hřišť byla až po strop zaházená nábytkem, papíry a zvláštními předměty. Vydal jsem se úzkou cestičkou hlouběji do místnosti.

Zrak mi padl na na velkou skříň. Byla černá, vyřezávaná, nejspíš starožitnost.

Otevřel jsem ji jenže se na mě vyvalila hromada papírů.

Už jsem ji chtěl znovu zavřít, když jsem si jí všiml.

Ležela v rohu police a byla pokryta tlustou vrstvou prachu. Sfoukl jsem ho. Byla to stará učebnice lektvarů pro pokročilé.

Se zájmem jsem ji otevřel. Hned na první stránce stál elegantní nápis, napsán černým inkoustem.

Tahle kniha je majetkem Prince dvojí krve.

„Zvláštní,“ zamumlal jsem do ticha. Popadl učebnici a utekl zpátky do nebelvírské místnosti.

 

 

Tehdy jsem ještě netušil, že tímhle to všechno začalo.

 

Diskusní téma: H2013 02 - Černým inkoustem napsáno... - Desire

oOo

Datum: 09.10.2013 | Vložil: Regi

A to by mne zajímalo, jakého neobvyklého příběhu by ta knížka byla počátkem tentokrát... :-)

...

Datum: 08.10.2013 | Vložil: gleti

stará ale dobrá, stále pomáhá (učebnice)

Není souzeno klidné spočinutí

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Claire

Severusova stará učebnice prostě neupadne v zapomnění, ani po dalších letech...
Bylo by zajímavé vědět, jak s ní naloží nejnovější neprávoplatný majitel...

:)

Datum: 08.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Koukám, že lektvary stále činí potíže. Hezké. :)

:-)

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Mája

Asi mám dnes obzvlášť dlouhé vedení, ale nějak jsem to nepochopila, i když jsem četla dvakrát :-(

Přidat nový příspěvek