H2013 03 - Kto si počká, ten sa dočká - Tesska

10.10.2013 21:38
Název díla *
Kto si počká, ten sa dočká
Autor *
Tesska
Počet slov *
3/100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 03
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Minerva má svoju hrdosť!
Vlastní text

Nemohla som si odpustiť aspoň poriadne tresnutie dvermi na vlastnej pracovni.

„Vraj nelojálnosť!“ vybuchla som temer hystericky. „Ja, že spochybňujem ministerstvo i samotného ministra!? Ženská jedna bláznivá! S čím príde nabudúce?“

Zatnem ruky v päsť a snažím sa upokojiť. I keď som ako vedúca charbomilskej fakulty nedávno upozorňovala Harryho, aby sa ňou nedal vyprovokovať, pripúšťam, že ani ja som situáciu nezvládla. Tá mačkomilka mi začína prerastať cez hlavu. A to som ju upozornila iba na jej stredoveké metódy pri trestaní žiakov.

„Nelojálnosť!“ zafrflem si stále riadne rozčúlená. „Nie, pred ňou ja hlavu rozhodne neskloním!“ zvučne plesnem dlaňou po doske stola.

ooo2/100ooo

Pri večeri zúžim pohľad a tvárim sa nezúčastnene. Nenápadne ju sledujem a na pol ucha počúvam.

Áno, je pochabá. A navyše i zákerná. Už pri jej príchode mi bolo jasné, čo má ministerstvo za lubom. Ani Albus mi nemusel nič vysvetľovať.

Sibyla sa jej bojí, Severus ju ignoruje. Filius je zdvorilý a Albus, ten ju mlčky akceptuje.

Fajn. Ak sa nenechá vytočiť Severus, prečo by som sa mala ja?

Síce ma urazila a osočila, ale ja mám na rozdiel od nej svoju hrdosť. Neznížim sa na jej úroveň.

Som si istá, že chvíľa pomsty nadíde. A potom... si ju vychutnám!

ooo3/100ooo

„Je v šoku?“ opýtam sa Albusa lakonicky a pokojne si odpijem zo zázvorového čaju.

Prikývne.

Dobre jej tak, pomyslím si a nedokážem skryť svoj spokojný úškrn.

To, čo začalo v deň, keď dvojčatá Fred a George tak veľkolepo opustili Rokfort, skončilo ohromným finále v momente, keď sa Dolores vybrala do Zakázaného lesa s Harry a Hermionou, v snahe odhaliť pravé Albusove úmysly, a jeho nejestvujúcu tajnú zbraň proti ministrovi.

Spokojne sa usmejem. Dočkala som sa!

Dolores dostala, čo si zaslúžila a ja môžem byť rada, že nik nezistil, ako sa k dvojčatám dostali všetky tie prostriedky potrebné na výrobu ohňostroja.

 

Diskusní téma: H2013 03 - Kto si počká, ten sa dočká - Tesska

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

No, jo, to mě nenapadlo, kde dvojčata přišla k materiálu. Každopádně je to super nápad. Minerva a ti dva, skvělé.

:-)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Mája

A zase Minerva v paktu s dvojčaty. Velmi zajímavé spojení :-) Pomsta je sladká...

Jo, jo

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Claire

Pomsta je pokrm, který chutná nejlépe za studena, jak říkají bratři Siciliáni. Zdá se, že o pravdivosti se přesvědčila i pedagožka ze zcela jiného kouta Evropy. :-D

:)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Ta se nezdá :-)

Přidat nový příspěvek