H2013 03 - S nadšením - Desire

10.10.2013 22:53
Název díla *
S nadšením
Autor *
Desire
Počet slov *
200
Rating/Varování *
není
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 03
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Umbridgeová vyšetřuje. Jenomže ne s každým to půjde hladce.

Inspirováno mým 'oblíbeným' předmětem.
Vlastní text

Dolores Umbridgeová kráčela chodbou ve svém růžovém svetříku, směrem k učebně dějin čar a kouzel.

Kdo to kdy slyšel, aby studenty učil duch?
To je... To je neslýchanost!

Vtrhla do učebny a svým ostřížím zrakem zaměřila siluetu ducha, nepřítomně stojícího vedle okna s pohledem upřeným někde do dálky.

„Profesore Binnsi, mám na Vás pár otázek,“ řekla žena pisklavým hlasem.

Duch se otočil a překvapeně připlachtil blíž.

„Mohl byste mi říct něco o dějinách školy?“ zeptala se nevině.

Cuthbert Binns se napřímil a zprudka jí pohlédl do očí. Z mrtvého pohledu vypadal najednou jakoby zpátky mezi živými. Úplně zářil.
„Samozřejmě, škola byla před více než tisíci lety založena čtyřmi největšími čarodějkami a čaroději...“ profesor pokračoval ve svém vyprávění. S obrovskou radostí, že se ho někdo zeptal nadšeně podával výklad.

Nakonec ho musela vyšetřovatelka vyrušit.

„Ano, profesore, mohl by jste mi říct, jak dlouho už v Bradavicích vyučujete dějiny?“ pokračovala ve svém výslechu.

„Bylo to jednoho dne, to mi připomnělo vzpouru skřetů...“ profesor neúnavně vypravoval důležité okamžiky dějin.

Umbridgeová už to dál nevydržela, pod nos zamumlala několik omluv a vyletěla z učebny jako namydlený blesk.

Profesor Binns se vítězně usmál.

Takhle ji ani Snape nedokázal rozhodit!

 

Diskusní téma: H2013 03 - S nadšením - Desire

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

To je dobré. Jen do ní!

Super!

Datum: 13.10.2013 | Vložil: Sophie

A Dolores je na prášky!

oOo

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Regi

Zdravím kolegyni, která si, stejně jako já, myslela, že s Binnsem bude originální :-D

Re: oOo

Datum: 24.10.2013 | Vložil: Desire

Přesně to jsem si myslela! :D

:-)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Mája

Binns se ukázal jako vděčný objekt zájmu pro Dolores. Taky jsem se nechala strhnout :D

:)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Jackee

Moc hezký :) četla jsem tuhle jako 1. a docela mě oslovila :)
...ale dolores naprosto chápu .. utekla bych už u 1. výkladu.

Re: :)

Datum: 24.10.2013 | Vložil: Desire

Vidím to stejně.. :D

Hlavní je držet se svého...

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Claire

... zůstat v klidu a nad věcí. :-D Pro duchy je to možná o dost jednodušší, než pro smrtelníky. :-D

:)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Zápal pro předmět je důležitý. :-) Jenom prosím - mohl byste mi říct... z toho druhého tvaru mám regulérní husí kůži

Přidat nový příspěvek