H2013 04 - Ten čtvrtý - Desire

14.10.2013 21:30
Název díla *
Ten čtvrtý
Autor *
Desire
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 04
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Kdo bude čtvrtý šampion? A jak se s tím vyrovná?
Vlastní text

Z poháru vyletěl čtvrtý papírek. Ředitel se po něm zvědavě natáhl.

„Neville Longbottom“ zašeptal nevěřícně Brumbál.

Celý sál stuhl šokem.

Všechny pohledy se upřely na mě.

Stoupl jsem si a pomalými kroky se rozešel k řediteli.

Bál jsem se.

„To snad není možný!“ zašeptal někdo.

Od teď se všechno změní, uvědomil jsem si.

„Ten hloupý idiot?“ ozvalo se.

Nic nebude jako dřív.

„Vždyť neumí ani správně držet hůlku.“ vykřikl kdosi ze Zmijozelu.

Dostal jsem šanci čelit strachu.

„Nedokáže to!“ zaslechl jsem.

A všechno, co musím teď udělat, je otočit se a říct:

„Jen se dívej!“

 

Diskusní téma: H2013 04 - Ten čtvrtý - Desire

♠♠♠

Datum: 17.10.2013 | Vložil: Vendi

tady má někdo kuráž! :)

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Do toho, Neve!

:-)

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Mája

Když on je Neville velmi tvárný a dává spoustu úžasných možností pro naši realizaci. Tohle se mi líbilo: "Jen se dívej" Jasně, Neville, jdi do toho!!!

I outsider může překvapit :-D

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Claire

No, vypadá to, že Neville je pěkně odhodlaný nedat kůži lacino...

oOo

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Regi

Šmankote už zase?! Ti naši múzáci snad chodí společně na pivo, nebo co... Tentokrát se domluvili na Nevillovi. :D

Přidat nový příspěvek