H2013 07 - Správný Zmijozel - Gleti

24.10.2013 21:45
Název díla *
Správný Zmijozel
Autor *
Gleti
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H 2013 7
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

Popíjel jsem večerní brandy a vychutnával si rodinnou pohodu. Náhlá bolest mi vyrazila skleničku z ruky. Rychle jsem si vyhrnul rukáv a zděšeně zíral na mizející Znamení zla. Zpanikařil jsem. Narcissa něco křičela, ale nevnímal jsem ji. Po chvíli jsem pohlédl do jejích vytřeštěných očí.

„Luciusi, co se děje?“ Ale já neodpověděl. „Musím jít.“

Ze zahrady jsem se přemístil do Godrikova Dolu. Z úkrytu jsem sledoval, jak se Black domlouval s polobrem. Jak zrůda s uzlíčkem v náručí odlétá na motorce a Black mizí ve tmě.

Pak jsem si prohlédl zbořeniště. Po Voldemortovi ani stopy. Nastal čas připravit plán B.

 

 

Diskusní téma: H2013 07 - Správný Zmijozel - Gleti

...

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Profesor

Jo, tohle je Lucius. Super.

oOo

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Regi

Ano, přesně tak si Luciuse představuji. Dík.

Přidat nový příspěvek