H2013 07 - Zelená - Patoložka

24.10.2013 22:09
Název díla *
Zelená
Autor *
Patoložka
Beta-read
Claire
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 07
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Můj malý princ...
Vlastní text

Zelená, zelená, zelená,
tak jako její oči,
zelená, zelená, zelená,
svět kolem se mnou se točí.
Všude ticho, Boží klid,
Jen já se bojím probudit…

Zelenou, zelenou, zelenou,
stejnou jak trávu na zahradě,
zelenou, zelenou, zelenou,
nevidím, přes tmu jak v hrobě.
Otočím hlavu, maminku volám pláčem,
není jí pomoci, smrt přikryla ji fáčem.

Zelená, zelená, zelená,
tak jako záblesk, kterým život bere,
zelená, zelená, zelená,
na mě si nepřijde, magie se mi z hrudi dere.
Láska mě obklopí, mocná a hřejivá,
zničí ho, vypudí, temného zlosyna.

Zelená, zelená, zelená,
osudem malého hrdiny,
ležím sám v postýlce,
sirotek, bez viny.

 

Diskusní téma: H2013 07 - Zelená - Patoložka

---

Datum: 26.10.2013 | Vložil: Vixen

Páni Pat, kam na tyhle rýmy chodíš?!? To je naprostá nádhera. Tak jak básničky a rýmy nemusím, s tvými dílky je to právě naopak ;-)

Re: ---

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Pat.

Nemám tušení, ale občas se něco povede, ale chce to ticho a klid, čehož se mi v poslední době nějak nedostává... Díky!

oOo

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Regi

Zelená jako symbol zkázy i naděje... krásné. Díky

Re: oOo

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Pat.

Ano, myslím, že zelená je barva symbolizující mnoho, tedy zejména pro snarrysty:-)

Přidat nový příspěvek