H2013 07 - Zlo všude kolem - Claire

24.10.2013 22:08
Název díla *
Zlo všude kolem
Autor *
Claire
Beta-read
Pat.
Počet slov *
100 a něco (Omlouvám se, ale prostě to na těch sto nestlačím.)
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 07 - nesoutěžní
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

Měl bych už spát, maminka mi dávno dočetla pohádku a dala pusu na čelo. Ale nemůžu, mám strach.
Hrozně se bojím, cítím něco ledového kolem sebe, nemůžu se ani pořádně nadechnout. Nechala mi svítit lampičku, ale její zlatavá záře na to NĚCO nestačí. Kdybych zabrečel, maminka se vrátí… zkouším to, ale skrz sevřené hrdlo se neprodere jediný zvuk.
Zezdola slyším cinkot nádobí, pak rychlé zabušení na dveře a maminčin hlas. „Není na koledníky už moc pozdě, Franku?“ slyším ji volat a pak jen pár zadrmolených slov a hluboké ticho.
„Neville!“ najednou je maminka u mne, objímá mne, líbá a já cítím na kůži slané kapky… a to NĚCO je pryč, odešlo někam kus dál, pryč od nás.

 

Diskusní téma: H2013 07 - Zlo všude kolem - Claire

...

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Profesor

Zlo je pryč. škoda, že jen na pár let.

oOo

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Regi

Zlo je pryč. Bohužel jen na maličkou chvíli... Díky

Přidat nový příspěvek