V01 - Nejtěžší je začít - Vendea (II.)

31.07.2013 14:24
Název *
Nejtěžší je začít
Autor *
Vendea
Beta-read
Claire
Počet slov *
2x100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V01
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Párování/Poznámka autora/Shrnutí
SS/HG - jedna minismanionka věnovaná Wixie a všem, kteří mají rádi tento pár
Odkaz https://vendea13.blog.cz/
Vlastní text

„Severusi?“ oslovila ho chvějícím se hlasem.
„Pan profesor, slečno Grangerová,“ napomenul ji, i když věděl, že jeho výtka neobstojí.
„Jsme kolegové, a navíc, na vánočním večírku jsme si začali tykat, nemůžu ti jednou říkat tak a jindy tak,“ protestovala.
„Určitě by to šlo,“ nedal se zviklat.
„To by určitě nešlo,“ trvala na svém.
„Vám stačí pouhá záminka a hned se chcete dohadovat,“ vzdychl.
„Tobě… mám ti snad zopakovat definici tykání?“ dobírala si ho dál.
„Merline, jen to ne! Dobrá, co jsi mi vlastně chtěla?“ zkusil vybruslit z patové situace.
„Přijal bys pozvání na večeři?“ vychrlila.
„Ano,“ otočil se a odvlál.

******************

Moc vína… víc, než bylo potřeba. Jenže jinak by nezískala kuráž. Musela se odhodlat. Už sama skutečnost, že její pozvání přijal, byla znamením. Teď šli společně tichým parkem. Mohl se dávno přemístit zpět do Bradavic, ale místo toho souhlasil s procházkou. Neustále ji překvapoval a čím dál víc přitahoval. Vzala ho za ruku a zastavila. Pohlédl na ni a ona si přála zastavit čas, protože až udělá zamýšlené, může se stát mnoho nepříjemného. Ovšem i příjemného. Zvedla ruku a pohladila ho po tváři, stoupla si na špičky a spojila své rty s jeho. A Severus Snape nijak neprotestoval, právě naopak.

 

Diskusní téma: V01 - Nejtěžší je začít - Vendea

:-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Mája

Dobře, jednou za čas snamione skousnu. Zvlášť takhle dobře napsané :-)
...A jaké si z toho vezmeme poučení? Aby se dal Severus svádět, je nutné ho ožrat :D

Re: :-)

Datum: 01.08.2013 | Vložil: Vendi

Bingo! Velice důležitý poznatek pro život! :D:D

Re: :-)

Datum: 04.08.2013 | Vložil: Sophie

To si musím zapamatovat. Třeba se to jednou bude hodit...

Jsem tu :-D

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Chavelierka

Kde je snamionka, je i Chavelierka. No dobře zas až tak se to nerýmuje :-D
Já bych to jako sekla v první půlce, to jsem se řehtala jak divá. Konec je úžasná sladká tečka na konec. Ale vem si to, seknou to po jeho odchodu, to je jako by říkal ano až mě někdo požádá. Prostě jí dostal :-D Mě ten jeho odchod prostě rozesmál a říkala jsem si, to je prostě celý Severus :-D No a pak jsem si zaromantila. Jsem zpokojen :-)

Re: Jsem tu :-D

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

Dobrá - beru na vědomí a znamenám si - příště více vtipu, méně romantiky :D:D

ano,

Datum: 31.07.2013 | Vložil: wixie

teď tyto stránky dosáhly dokonalosti, když už tu je i můj oblíbený pár :-D ale tedy Vendy, to od tebe nebylo pěkné to zase svádět na mě :-D A mě se to líbilo, krásná romance :-) Díky!

Re: ano,

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

jak svádět na tebe? hele, já už ti příště asi nic nevěnuju, ty drzoune jeden :D :-p

Re: Re: ano,

Datum: 31.07.2013 | Vložil: wixie

:-D pardon, asi se nad sebou vážně řádně zamyslím :-D

Re: Re: Re: ano,

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

To bych ti velice doporučovala :D

:-)))

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Patoložka

Ach ten alkohol... To mi připomíná, že bych si tady asi měla něco otevřít. Třeba něco s bublinkama, aby mě to probralo:-)
Severus se přes to vykání prostě nedokáže přenést, no. A víš ty co? K němu to prostě nějak sedí. Jen v tom mým jednom překladu Albusovi naprosto sprostě tyká, asi proto, že mu furt fušuje do života nebo co:-)
Díky za další příděl!

Re: :-)))

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

další a poslední - víc jich k tomuto tématu nechystám, ráda toto privilegium přenechám jiným a zdatnějším :D je pravda, že to tykání k němu jde... on je takový elegán a galantní pán :D rádo se stalo - já děkuji :)

:-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Claire

Nezvyklé poddajný Severus, to je sci fi?
Pěkné, pěkné - ale z naprosto nepochopitelných důvodů jsem dostala chuť na něco kyselého.... :-D

Re: :-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Patoložka

Spletla sis žánry, drahá, tohle je rozhodně fantasy. Leda by měl Severus na hlavě ještě slušivý klobouček s elektrickými kabely...
Okurky, hlasuju pro okurky. Kruci, taky bych si dala. Šampaňský a okurky. Neodolatelné...

Re: Re: :-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

šampus a okurky? to ses u nás nic nenaučila? šampus jedině s jahodama! :D:D

Re: Re: Re: :-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Patoložka

Och, pardón. Ale zase by to byla nezvyklá kombinace, no né?

Re: :-)

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

Jak nezvykle? Málo rýpavý? Málo protestů? Ironie? No třeba toho taky hodně vypil :D dej si citrón :D hned to bude lepší :D

Boží

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Tesska

Romantika ako bič! Krásne Vendi :)

Re: Boží

Datum: 31.07.2013 | Vložil: Vendi

Bylo to potřeba :D Navíc jsem to slíbila :) díky :)

Přidat nový příspěvek