V02 - Nehoráznost - Patoložka

02.08.2013 08:44
Název *
Nehoráznost!
Autor *
Patoložka
Počet slov *
100
Výzva *
V02
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Párování/Poznámka autora/Shrnutí
Bez párování. Neopatrné zacházení může zabolet mnohé...
Vlastní text

„Není ti to blbý? Sloužím tobě a mnoha dalším před tebou už tak dlouho a ty se mi takhle odvděčuješ?! Kdyby sis alespoň sundal ty svý hranatý botky. Ale to né. Moc práce na jednoho, co? Milostpán do mě dál spokojeně dloube těma ostrýma podpadkama, díky kterým se snaží vypadat vyšší. To aby zapůsobil, heh? A pak si přijde domů a klidně se mnou zachází, jak s nějakým odpadem. Kde by beze mě byl? Co?“ brblala zelené podnožka ve Snapeově obýváku.
„Co by!“ odseklo křeslo namíchnutě. „Sedl by si normálně a zpříma. Máš ty vůbec tušení, jak kostnatej má zadek?!“

 

Diskusní téma: V02 - Nehoráznost - Patoložka

moc

Datum: 11.08.2013 | Vložil: lilith3913

skoro som sa počúrala od smiechu!!!
hlavne keď som si to živo predstavila...
:-D :-D :-D

Jéé

Datum: 04.08.2013 | Vložil: Sophie

Skoro už jsem zapomněla jak zábavné umí být personifikované věci. Díky!

Re: Jéé

Datum: 04.08.2013 | Vložil: Patoložka

Hihi, ani nevím, jak mně to napadlo:-) Díky moc!

:-)

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Mája

Docela jsem si to animovaně představovala a děsně jsem se u toho nasmála. :D

Re: :-)

Datum: 04.08.2013 | Vložil: Patoložka

Jůůů, tak to jsem ráda:-)

Chci být to křeslo! :D

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Casiopea

To je moc povedená jednohubka. A to je obvykle moc nevyhledávám. Moc líbilo a děkuji. (Nechápu, na co si to křeslo stěžuje. Hned bych měnila. :D)

Re: Chci být to křeslo! :D

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Patoložka

Děkuji, Cas! Víš, nevím, jak je to dlouho, tuším, že asi tak rok, co jsem přišla na to, co ostatní (nebo spíš tehdy to byla Repidez) na drabblících vidí. Teď už to vím. Zbožňuju ten pocit, že někdy stačí pět minut a člověk prostě něco stvořil. Něco, na co nemusí pořád myslet. Něco, co když se nepovede, tak je to prostě jedno a jde se dál. Dneska jsem strávila celý den u kapitoly té své povídky a musím přiznat, že je to prostě vyčerpávající... Naštěstí už mě čekají tak dvě části a bude konec.
Ale drabblík? Když jdu spát a něco mě napadne, tak si to prostě napíšu do mobilu a ráno to přepíšu a je to. Nic složitého a někdy přece ano. Prostě a jednoduše: Pat. miluje drabblíky a zřejmě je to v poslední době dosti vidět:-) Díky moc!
PS: Já ne, nechtěla bych být tím křeslem. Manžel váží tolik co já a nejsem právě nadšená, když mě na delší dobu zasedne...;-)

-

Datum: 03.08.2013 | Vložil: belldandy

Juj! Tohle je vtipné a moc originální. Díky.

Re: -

Datum: 03.08.2013 | Vložil: belldandy

Patoložce se povedly minimálně dvě věci - tenhle drabllík a taky tento drabllovací projekt.

Re: Re: -

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Patoložka

Moc vtipné, bell, děkuji. Ano, pochopila jsem, že to byla narážka na ffdeník:-) Nevím proč, ale mám z něj vždycky tak nějak hrozně nostalgickou náladu. Vlastně tam chodím jen kvůli Cas a tobě a dívám se, co jste zase objevily za nové a zajímavé povídky:-)

...

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Sitara

Bože, to je skvělé! :-D
Díky Pat!

Re: ...

Datum: 03.08.2013 | Vložil: Patoložka

:-)))))) Díky moc!

to snad ne

Datum: 02.08.2013 | Vložil: KalamityJane

Poprskala jsem se monitor, děkuju pěkně! :D :D parádní!

Re: to snad ne

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Patoložka

Och, tak to jsem ráda:-) Člověk by čekal, co z toho vyleze, co? Mě jako autorce to bylo jasný, ale vám... Díky moc!

♠♠♠

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Vendi

No ale teda jako tohle je boží :D:D:D pardon, na nic duchaplného se nezmůžu, jen se směju jako magor :D

Re: ♠♠♠

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Patoložka

To jsou ty předusínací chvíle:-) Díky moc;-)

:-D :-D :-D

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Claire

Ale tohle je tuze parádní - takže se Sevem si užijí nejen studenti, ale i nebohý nábytek. :-D A nebýt těchto drobísků drabblísků, tak by nám ti zůstalo utajeno - a to by byla škoda.

Re: :-D :-D :-D

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Patoložka

To víš, všichni brblou a mi ho zbožňujem... No není to divný svět? Ď!

Re: Re: :-D :-D :-D

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Claire

Nevím, nějak se necíítím kompetentní posuzovat divnost světa, ale možná bychom taky brblaly, být na místě brblajících. :-D

Re: Re: Re: :-D :-D :-D

Datum: 02.08.2013 | Vložil: Patoložka

Právě:DDD

Přidat nový příspěvek