V06 - Nerozhodný - Vendea

03.09.2013 17:43
Název *
Nerozhodný
Autor *
Vendea
Beta-read
Claire
Počet slov *
100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V06
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Odkaz https://vendea13.blog.cz/
Vlastní text

„Podívej se na to, je tu toho tolik. Jak si mám vybrat jen jednu jedinou věc?“

…ticho…

„Bystrozorem se nestanu! Čekají, že jím budu. Nechci být předvídatelný.“

…ticho…

„Odbor záhad by mě lákal, ale tam přijali Draca. Nemám chuť se s tím jeho koženým ksichtem potkávat každý den. Tak co kdybych zkusil ten pohovor na odbor dohledu nad kouzelnými tvory?“

…ticho…

„Mohl bych se chodit radit s Hagridem. No jo, jenže Hermiona by mi do toho pořád kecala. Hm, tak co třeba: Hledá se ředitel soví pošty, zkušenost s těmito tvory vítána.“

…klov…

„Jau, to bylo jako ano nebo ne?“

 

Diskusní téma: V06 - Nerozhodný - Vendea

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Já bych řekla, že to bylo ne. ;-)Super text.

...

Datum: 06.09.2013 | Vložil: gleti

myslím, že poradkyni Hedviku by občas potřeboval každý

Re: ...

Datum: 06.09.2013 | Vložil: Vendi

myslíš, aby nás sem tam klofla? totiž klovla? :) :)

:-)

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Mája

To mu tedy ta Hedvika moc neporadila :-) Mohla alespoň občas souhlasně či nesouhlasně houknout :D

Re: :-)

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Vendi

jak se pozná souhlasný a nesouhlasný houknutí od normálního? :D

:-D

Datum: 04.09.2013 | Vložil: KalamityJane

Tlemím se jako magor:-D , díky

Re: :-D

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Vendi

potěšení je na mé straně :D

-

Datum: 04.09.2013 | Vložil: belldandy

Sova jako poradce - tak to tu ještě nebylo. :)

Re: -

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Vendi

jsem-li originální, mám ještě větší radost :)

:-)

Datum: 04.09.2013 | Vložil: Benny

Nic inteligentního mne nenapadá..za vše snad vypovídá široký úsměv na mém obličeji.Moc díky:)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek