H2013 01 - Můj navždy - Mája

04.10.2013 07:10
Název díla *
Můj navždy
Autor *
Mája
Beta-read
není
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 01
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Jak k tomuhle, pro Merlina, asi došlo? Schválně. Jaké možnosti vám přijdou na rozum :D
Vlastní text

„Jestli ho miluješ, tak mu to nějak dej najevo, Severusi. Jeho pocity k tobě jsou rozporuplné, musíš ho nasměrovat správným směrem…“

„Zajímalo by mě, co zrovna tobě dává právo radit mi v otázkách lásky, Albusi!“ odfrkl pohrdavě současný ředitel školy.

Ten bývalý na portrétu se smutně zadíval na fénixe, který podřimoval na bidýlku před jeho portrétem, a odpověděl:

„Zamiloval jsem se už velmi dávno, ale láska je věčná. I po takové době je mi stále věrný…“

„Kdo?!“ skoro se vyděsil Severus.

Brumbál na portrétu natáhl ruku, jako by chtěl pohladit Fawkese.

„Jmenoval se Gelert, dokud byl člověkem. Zůstane můj navždy…“

Vzkaz pořadatelům
To byl původně nápad na mušku v ředitelně a ejhle, jak se to hodí :D

 

Diskusní téma: H2013 01 - Můj navždy - Mája

:D

Datum: 05.10.2013 | Vložil: Sophie

Krásné. Asi by bylo zajímavé sledovat Sevův výraz až si to dá dohroady...

:-)

Datum: 05.10.2013 | Vložil: POPO

Velmi zajímavá myšlenka! Snad nikde jsem tenhle nápad ještě neviděla, takže tleskám za originalitu a také za hezký dialog mezi Severusem a Albusem.

...

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Anartep

Gellert fénixem a Severus diskutuje s Albusem o milostných problémech... Ano, zajímavé :-)

:3

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Desire

Skvělý nápad,. Jak se asi Gelert mohl stát fénixem? :)) Vzpomněla jsem si s jakým nadšením o něm Harrymu vyprávěl v tajemné komnatě.

Zvláštní forma pokání

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Claire

Tak tímto způsobem může Gelert odčinit své viny? Fénix, který pomáha?
Copak věrný, věrný být může (nebo spíš musí, v této podobě), ale že by byli spolu navždy? Stačilo by přestěhovat obraz a Albus bude mít po ptákách... měl si ho nechat přimalovat.

Paráda

Datum: 04.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Velmi originální nápad. Děkuji. :)

Originální

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Slimča

nápad. :-) Už jen proto, že fénix je takové skrz-naskrz dobré stvoření. :-) Jako by se Gelert svou smrtí vykoupil ze všech hříchů. :-)

oOo

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Regi

Tak mne napadá, jestli se Gelert stal fénixem dobrovolně, nebo... Dík.

Přidat nový příspěvek