H2013 01 - Po letech... - Regi

04.10.2013 07:05
Název díla *
Po letech...
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Rating/Varování *
Varování před šňupacím tabákem...
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 01
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

Vystoupal pomalu po schodech do kanceláře. Byl po namáhavé cestě unavený.
Merlinžel, některé dodavatele je dobré raději navštívit osobně.
„Ahoj Frede, jak to tady celý týden šlo?”
„Zdar, bráško, skvěle. Holky se už dokonale zapracovaly. Jen laboratoř bude třeba znovu vymalovat. První zkouška nového šňupacího tabáku se nějak...”
George se ztěžka posadil za psací stůl. Zatracená artróza. Brzy už bude muset svým pravnučkám, dvojčatům Frederice a Georgině, obchod předat. Pousmál se.
Děvčata jsou... úplně jako oni s bráchou kdysi dávno...
„Dohlédneš mi na ně, až tu nebudu?”
„Spolehni se. Vždycky.” Zrzavý mladík z obrazu na protější stěně se široce usmál.

Vzkaz pořadatelům
Asi jsem totálně slepá, ale nikde nemůžu najít ty html znaky, kterými se má označit kurzíva. Takže prosím kurzívou větu:
Zatracená artróza.
Díky. //Admin: Provedeno:-)

 

Diskusní téma: H2013 01 - Po letech... - Regi

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Moc milé a přátelské drabblátko. Dýchá nostalgií.

Re: ...

Datum: 17.10.2013 | Vložil: Regi

Díky. Jsem ráda, že tě příjemně naladilo

hmm...

Datum: 05.10.2013 | Vložil: POPO

Nostalgie, ta na mne dýchla z téhle povídky. A bylo to dýchnutí milé, přátelské a hřejivé.

Re: hmm...

Datum: 06.10.2013 | Vložil: Regi

Díky moc. Právě tu nostalgii jsem se snažila vyjádřit...

:-D

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Anartep

Mně se na tom vlastně nejvíc líbilo, že byli oba dva i po tolika letech spolu. Bylo by hezké, kdyby to podobně skončilo i v kánonu :-)

Re: :-D

Datum: 05.10.2013 | Vložil: Sophie

Taky mi přišlo strašně nespravedlivé, že je rozdělili

No jo..

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Desire

Čas prostě nezastaví. :)) Skvělý nápad a zpracování.

Re: No jo..

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Regi

Nezastaví, i kdyby ignoroval artritidu a na hlavu se stavěl.. Díky.

♠♠♠

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Vendi

Tohle se mi ale vážně líbí! hlavně, že mají komu obchod předat, stáří se ukecat nedá :)

Re: ♠♠♠

Datum: 04.10.2013 | Vložil: Regi

Nedá a George už to pochopil, i když se tomu dlouho statečně bránil. :-))

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek