H2013 02 - Zložár - Regi

07.10.2013 21:22
Název díla *
Zložár
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Rating/Varování *
Není potřeba
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 V2
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Zápalky malým dětem do ruky nepatří. Totéž by mělo platit také pro blbce a hůlky
Vlastní text

Narodil jsem se hladový. Okamžitě jsem však ucítil potravu. Šest živých! Rozběhl jsem se za nimi. Všechno, co jsem cestou potkal, jsem strávil. Ty neživé věci ale nemohly utišit můj hlad. Jen jsem po nich vzrostl a on taky. Pak jsem jednoho živoucího dostihl. Byl jsem klidný. Nemohou mi utéct...
Najednou se ale ozvalo: „Hermiono! Harry! Jsou tu košťata!!!“
A tři živí se vznesli. Zakroužili nade mnou a sebrali mi i ty poslední dva. Zoufale jsem se po nich natahoval, ale marně. Odletěli. To nejživější, co mi v celé místnosti zbylo, je nakousnuté jablko.
Bojím se, že už brzy umřu...

 

Diskusní téma: H2013 02 - Zložár - Regi

-

Datum: 03.12.2013 | Vložil: belldandy

Jejda, vy už slavíte vánoce.
Zdá se, že se také budu muset zamyslet nad vánoční výzdobou. Dokonce už i moje děti zmiňovaly něco na způsob jakože je to na místě. Tak tedy, dobrá.

Re: -

Datum: 03.12.2013 | Vložil: belldandy

Sorry, to bylo špatné místo na tuhle poznámku. Zkopíruju to na hlavní stranu. :)

:3

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Desire

Skvělý nápad, a hlavní hrdina byl neobvyklý. Moc se mi to líbilo..
A ta poslední věta,. :))

Re: :3

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Regi

K té neobvyklosti: neměla jsi někdy pocit, když jsi se dívala do ohně, že plameny jsou živé? Díky.

Re: Re: :3

Datum: 11.10.2013 | Vložil: belldandy

Dívala jsem se, fascinoval mě, ale že je živý to mě nenapadlo. Asi nemám až takovou fantazii? :)
Je to moc dobré, Regi.

Re: Re: Re: :3

Datum: 12.10.2013 | Vložil: Regi

Díky. Tvé pochvaly si vážím.

Re: Re: :3

Datum: 09.11.2013 | Vložil: Desire

Áh to ano měla :3 Rozdíl je v tom, že sem nikdy nic podobného nečetla a ani by mě nenapadlo o tom psát. Proto neobvyklé ;))

smekám

Datum: 08.10.2013 | Vložil: gleti

regi, myslím, že jsi ještě nenpasala drabble, která by mě neuchvátilo. Tvá dílka jsou nejen nevšední, ale také nezapomenutelná.

(mimochodem, za vrchol považuji Vzácnou chvíli - to, co jsi na tak malém prostoru tehdy dokázala popsat je neuvěřitelné. Myslím, že lepší věc mezi drabblaty jsem nečetla)

Re: smekám

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Regi

Gleti, díky moc. Taková chvála... nevím, co říct :-)

:-)

Datum: 08.10.2013 | Vložil: Mája

To se mi líbilo. Zajímavě zvolený úhel pohledu :-)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek