H2013 03 - Ta mládež - KalamityJane

10.10.2013 22:51
Název díla *
Ta mládež
Autor *
KalamityJane
Beta-read
SarkaS
Počet slov *
200
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 03
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

„Jak dlouho učíte Dějiny čar a kouzel?“ Neustálé vyrušování, jak jen se na něj těžko zvyká. Drzost dnešních studentů nezná hranic.
„Netrvalo dlouho a přišly první myšlenky na mezikontinentální přemístění. První pokus byl učiněn v roce 1492. Ne tak docela úspěšný.“
„Proč na škole zůstáváte, přestože jste zcela zjevně mrtvý?“
Studenti si dnes neváží ničeho. Neustále nahlas vyrušují. „Ruce a jedna noha z tohoto nezdařilého pokusu se našly náhodou na jednom z ostrovů náležejících v současné době k zemím Konfederace o několik týdnů později…“ To za mých mladých let bylo zcela nemyslitelné říct jediné slovo nahlas.
„Nemáte pocit, že je absurdní, aby mladé perspektivní studenty učilo strašidlo?“
„…v poněkud pokročilém stádiu rozkladu. Od té doby se téměř dvě století přemístit přes oceán nikdo nepokusil.“ Jaká je to škoda, že už nemohou vykonávat tělesné tresty.
„Hodnotíte předmět samotný jako důležitý?“
Alespoň malý políček… Ale ani to mi není dopřáno… „Další záznamy pochází z konce sedmnáctého století a jednalo se zejména o pokusy přemístit se do Austrálie.“ …když ruka projde skrze hlavu, člověka to jenom rozčílí.
„Profesore Binnsi, mám dojem, že mě nevnímáte!“
„Mladá dámo, neustále přerušujete můj výklad a troufáte si říct, že nevnímám vás? Tohle už je vážně vrchol!"

 

Diskusní téma: H2013 03 - Ta mládež - KalamityJane

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Super pointa.

Skvělé

Datum: 13.10.2013 | Vložil: xinef

Skvělé drabble. Já jsem to pochopila hned na první přečtení a považuji to za naprosto skvělé. Ta pointa je báječná!

Re: Skvělé

Datum: 13.10.2013 | Vložil: Sophie

Souhlas. Jenom je mi líto, že jí opravdu nemohl jednu vlepit

Re: Skvělé

Datum: 14.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Děkuju, teď se červenám :-)

♠♠♠

Datum: 13.10.2013 | Vložil: Vendi

chudák Binns, má on to ale těžký :D

Re: ♠♠♠

Datum: 13.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Naštěstí ho to obvykle nerozhodí :)

oOo

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Regi

Kdo by to byl řekl, že je profesor Binns tak inspirativní :-) Nezaložíme fanclub?

Re: oOo

Datum: 13.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Myslíš, že by to ocenil? :-)

:-)

Datum: 11.10.2013 | Vložil: Mája

Já to pochopila dobře. Pro Binnse je i Brumbál mladíček po těch letech, co tam učí. Vůbec se nedivím, že si Dolores spletl s otravnou nevychovanou studentkou :D

Re: :-)

Datum: 13.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Děkuju, jsem ráda, že to vůbec někdo pochopil :-) Je to vážně nepřehledné

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek