H2013 04 - Hermiona - Mája

14.10.2013 21:46
Název díla *
Hermiona
Autor *
Mája
Počet slov *
200
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 04 - mimo soutěž
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Tohle byl první nápad, ale vzhledem k tomu, že jsou mezi vámi také, které Hermionu bytostně nesnáší, do soutěže jsem poslala jiného reprezentanta :D
Vlastní text

„Musím hned napsat našim. V létě jsme na podrobné mapě našli Prasinky, takže tam trefí. Sem už je snad Brumbál nějak dostane…“ vyhrkla Hermiona hned, jak vběhla do společenské místnosti.

„Chceš, aby tě viděli soutěžit?“ zeptal se nadšeně Ron.

„Zbláznil ses, Rone? Nebudu soutěžit! Rodiče mě musí z toho turnaje dostat! Nejsem plnoletá ani v mudlovském, ani v kouzelnickém světě. Takže když řeknou, že do turnaje nesmím nastoupit, tak nebudu muset,“ vyprskla rozčileně Hermiona.

„Ale proč?“ nevěřícně žasl Ron, který by takovou příležitost nadšeně chytil za pačesy.

„Protože pravidla jasně říkají, že mají být tři plnoletí šampioni. Ten, kdo to udělal, musel použít velmi silné matoucí kouzlo, aby pohár zblbnul…“

„Pro Merlina! Kašli jednou na pravidla! Konečně máš příležitost dokázat Malfoyovi a jemu podobným, že mudlorození za něco stojí! Když vyhraješ, tak jim jednou pro vždy zacpeš huby!“ rozhorlil se Ron.

„Jediné, co hodlám všem dokázat je, že nejsem pitomá a nenechám se zmanipulovat do takového šíleného, životu nebezpečného dobrodružství!“ už poměrně vztekle zařvala Hermiona.

Ron se naštval a utekl do ložnice.

„Ještěže to nepadlo na mě,“ pronesl ponuře Harry. „Já už nemám rodiče, kteří by se za mě postavili a vysekali mě z toho. Mě by určitě donutili soutěžit…“

 

Diskusní téma: H2013 04 - Hermiona - Mája

...

Datum: 18.10.2013 | Vložil: gleti

i když drabble s Nevilem bylo moc podařené, tohle se mi líbilo víc. a jak přesně jsi ty tři vystihla. klobouk dolů

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Já mám Hermionu ráda.
Pěkně vystižené pocity hrdinů.

oOo

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Regi

Já mám tu holku ráda. A její předpokládanou reakci jsi vystihla přesně. Včetně posmutnělého Harryho povzdechu na závěr.

Přidat nový příspěvek