H2013 04 - Nikdy to nevzdávej - KalamityJane

14.10.2013 21:34
Název díla *
Nikdy to nevzdávej
Autor *
KalamityJane
Beta-read
SarkaS
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 04
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Poznámka autora/Shrnutí
Někdy je výsměch ostatních to, co nás donutí dokázat jim, že na to máme.
Vlastní text

Obvykle jsem byl středem pozornosti kvůli vybuchujícím kotlíkům nebo poškozenému vybavení po nepovedených kouzlech, a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Zmijozelové na mě zírali s výsměchem a nejspíš se těšili, až umřu hanbou po zpackaném úkolu. Z mých přátel se staly mantichory bodající do těla i duše jedovatými ostny závisti.

"Jak jsi to dokázal?"

"Já nic neudělal."

"Nelži, sám bys to nezvládl."

To bude taková ostuda, linulo se v ozvěně Velkou síní a já jim dával za pravdu. Nejsem šampion, nejsem statečný a docela určitě nejsem odvážný.

Ale Ohnivý pohár vybral mě, Nevilla Longbottoma, a já to nevzdám bez boje.

 

Diskusní téma: H2013 04 - Nikdy to nevzdávej - KalamityJane

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Hlavně to přežij, Neville.

Nevěřím !

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Bobo

Nevěřím, že přežije, při jeho smůle zakopne o rostlinu a spadne drakovi přímo do huby.

Re: Nevěřím !

Datum: 17.10.2013 | Vložil: KalamityJane

a zasekne se mu mezi zuby a příštích dvacet let ho bude obtěžovat, dokud to drak nevzdá a nevyplivne ho. :-)

:-)

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Mája

Neville je na posměšky nedůvěru zvyklý. Tomu by to nemělo ubližovat tolik, jako Harrymu. Ale stejně ho tady nějak lituji...

Re: :-)

Datum: 17.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Taky je mi ho líto... 100x opakovaná lež se stává pravdou...

Nebelvír :-D

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Claire

I když úplně všechno nasvědčuje obřímu průšvihu, tak stejně pěkně po hlavě, bezhlavě, do toho... jak říká Regi, snad přežije...

oOo

Datum: 15.10.2013 | Vložil: Regi

Tady je mi Nevilla nějak líto... Snad to přežije.

Přidat nový příspěvek