H2013 05 - Tichošlápek - Mája

17.10.2013 21:47
Název díla *
Tichošlápek
Autor *
Mája
Počet slov *
2x 100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 05
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

„Hagride, přišel jsem ti vysvětlit, proč už dál nepokračuji ve tvém předmětu, mám toho vážně moc…“
„Ále já přece vím, Harry. Nejdřív mi to bylo drobet líto, ale chápu tě.“
Kolem chlapce se začalo ometat něco střapatého a strakatého. Kdyby to nemělo dva ocásky, vypadalo by to skoro jako foxteriér.
„Hafuňa tě přišla přivítat,“ usmál se Hagrid.
„Spíš hafoň, ne?“
„Jo, je to hafoň a holka. Proto jí říkám Hafuňa.“
„Je roztomilá.“
„To je. Ale spustila se mi potvora zatracená. Támdle spí její štěně. Na jaře sem ji neuhlídal a ona se v Prasinkách dala dohromady s nějakým zablešeným smrtonošem…“
+++
„Páni, ten vyrostl!“ žasl Harry. „Jak mu říkáš?“
„Ještě sem mu méno nevymyslel. Je to magický zvíře, než mu dám méno, měl bych vědět, jaký má schopnosti,“ vysvětloval Hagrid a drbal za ušima obrovské černé šestiměsíční štěně.
„Teda, ty oči… takový moudrý pohled jsem viděl jen…“
„Jo, jen promluvit.“
„Tichošlápek. Proč mu nedáš jméno Tichošlápek?“ zajíkl se trochu Harry. Ještě zdaleka to nepřebolelo.
Psisko si spokojeně položilo hlavu Harrymu do klína.
„Dal si mu méno, tak teď bude tvůj, Harry. Vypadá šťastně. Narodil se ten den, kdy Sirius… Kdy se to stalo na Ministerstvu… Jako by měl jeho duši, co?“

 

Diskusní téma: H2013 05 - Tichošlápek - Mája

♠♠♠

Datum: 18.10.2013 | Vložil: Vendi

to mě dostalo... díky♥

oOo

Datum: 18.10.2013 | Vložil: Regi

Jsem dojatá... To je moc krásné. Dík.

...

Datum: 18.10.2013 | Vložil: Profesor

Oh, teď jsi mě dojala. Zvířátka a Tichošlápek...

Přidat nový příspěvek