H2013 07 - Bez rozloučení - KalamityJane

24.10.2013 21:54
Název díla *
Bez rozloučení
Autor *
KalamityJane
Beta-read
SarkaS
Počet slov *
100
Rating/Varování *
(pokud je potřebné)
Soutěžní výzvy číslo *
H2013 07
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

Byl to vydařený večer. Krásná žena, dobré jídlo, skvělé pití, písek v přesýpacích hodinách se sypal líně jako první sněhové vločky a stůl prostřený pro dva byl osvětlený mihotavým světlem plamenů svíček z tříramenného svícnu. Z gramofonu se linula tichá klavírní skladba podbarvující příjemnou konverzaci.

Slíbila, že se uvidíme v neděli, a jen co jsem ji vyprovodil krbem domů, spokojeně jsem se pro sebe usmál. Zdálo se, že se mi konečně začíná dařit. Teď to jen nepokazit.

„Co na to říkáš, Francisi? Myslím, že se jí líbíme,“ zašeptal jsem. Jako obvykle neodpověděl, přesto jsem otočil hlavu k akváriu.

Bylo prázdné.

 

Diskusní téma: H2013 07 - Bez rozloučení - KalamityJane

Krása!

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Kate

Tak tohle mě teda totálně rozsekalo. Bylo prázdné... Bože! :O Jak to nemůže někdo znát? :O Bylo to krásné. :)

Ajaj

Datum: 29.10.2013 | Vložil: Patoložka

Vůbec mi nedošlo, že by to někomu nedošlo... Vždyť ta scéna s Křiklanem u Hagrida ve srubu byla jedním z vrcholů Prince dvojí krve, tedy alespoň pro mě (a myslím film, knihu si napamatuji). Pro mě zcela úžasné dílko, díky!

Sorry

Datum: 27.10.2013 | Vložil: Mája

Promiň, ale v tomto drabble jsem nepostřehla vůbec žádnou spojitost se světem HP. Snad tedy kromě toho krbu. Nebo mi něco uniklo? Kdo je Francis a co má společného s akváriem? Vůbec netuším, o čem je tady řeč...

Re: Sorry

Datum: 27.10.2013 | Vložil: KalamityJane

Jedná se o Křiklana, Francise mu darovala Lily, a když zemřela, zmizel i Francis, snažila jsem se tam hodit i to vodítko s přesýpacími hodinami, no nic...

Re: Re: Sorry

Datum: 27.10.2013 | Vložil: KJ

Jo a Francis je ryba

Re: Re: Re: Sorry

Datum: 28.10.2013 | Vložil: Mája

Tak to si budu muset osvěžit kánon. Na Francise se vůbec nepamatuji :-)

oOo

Datum: 25.10.2013 | Vložil: Regi

Moc krásné. A ta jednoslovná pointa jako rána kladivem...

Přidat nový příspěvek