V01 - Věrný sluha - Anartep

21.09.2013 09:59
Název *
Věrný sluha
Autor *
Anartep
Počet slov *
100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V01 - Nejtežší je začít
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Párování/Poznámka autora/Shrnutí
Přijímání nového Smrtijeda (a samozřejmě, jako onoho přijímaného jsem si představovala Severuse, na druhou stranu, to, o koho se jedná, je plně na vaší fantazii...). Menší pokus o poezii.
Vlastní text

Když jsem přišel do doupěte,
mysl utopenou v nadšení,
kdo nevešel, ten nevěří,
že nápis nad vchodem zní:
„Jste-li slabí, odejděte!“
A já vstoupil do dveří.

V prachu přede všemi v kleku
čas do ucha mi naléhavě křičí,
najednou je mi z toho k breku,
rozervanost mé nitro ničí.
Teď! – hlavu už pozvednu hladce,
oplátkou je mi rudý úsměv dravce.

Dřívější ponížení navždy ze mne smylo
a lásku mi Znamení lehce nahradilo.
Přijímám z vašich rukou svoji budoucnost
Přijímám váš znak – bude pro mne ctnost!
Přijímám, můj Pane.
Přijímám, co se stane.

Pane, jsem váš věrný sluha
A jsem hoden toho slova.

 

Pozn. admina: Vítáme novou dušičku a gratulujeme ke skvělému básnickému kousku!

Diskusní téma: V01 - Věrný sluha - Anartep

:)

Datum: 23.09.2013 | Vložil: KalamityJane

Moc hezké a emotivní

Re: :)

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Anartep

Děkuji :-)

Skvělé:-)

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Patoložka

Ať jsi to psala, jak jsi to psala - taky to tak často dělám, píšu a píšu a pak zjistím, že by se to někam hodilo a nebo třeba taky ne:-) - je to moc pěkné dílo. Poezie se musí cítit, a pokud je psaní těžké, pak mám pocit, že básnictví je snad ještě težší...
Budeme moc rády, pokud zase někdy zaskočíš:-) Díky!

Re: Skvělé:-)

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Anartep

Podle mého názoru není poezii těžké napsat, je to spíš o tom, že je to spontánní záležitost a člověk není na tu správnou vlnu naladěný pořád :-D. Takže jestli zase někdy budu mít "náladu", určitě ráda přispěji. Mockrát děkuji!

oOo

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Regi

Ach jo, ta slepota... a jak zlé pak bude prohlédnutí...

Re: oOo

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Anartep

Ano, ano... ale přesto, ten okamžik, kdy si připadá tak vyjímečný, kdy něco opravdu znamená - z dlouhodobého hlediska chyba, ale v tu chvíli...

bravo

Datum: 22.09.2013 | Vložil: gleti

trefit se počtem slov do strof a ještě, aby to mělo dějový náboj, to klobouk dolů. já se zmůžu jedině na láska páska, o to víc obdivuji.

Re: bravo

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Anartep

Abych byla upřímná, vlastně už jsem tohle měla pár týdnů uložené v notebooku (je to vlastně část takového menšího cyklu) a když jsem narazila na tyhle stránky, přišlo mi, že bych to sem mohla zkusit přidat. Pak už jsem jenom přihodila pár slov, pár jsem jich ubrala a nakonec mi jich vylezlo 100 :-D. Takže zase tak obtížné to nebylo. Jinak mockrát děkuju :-D

:)

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Anartep

Mockrát děkuji, a to jak adminovi, tak Máje.

:-)

Datum: 21.09.2013 | Vložil: Mája

Bravo! Moc hezké. Poezii dokážu ocenit, ačkoli se sama zmůžu jen jednoduchá říkadla. :-)

Přidat nový příspěvek