V04 - Jak prosté, Pottere - Lanevra

27.08.2013 12:16
Název *
Jak prosté, Pottere
Autor *
Lanevra
Počet slov *
100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V04
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

„Je to strašné, nepohodlné a ten stojáček štípe do krku!“ skučel Potter stojící u zrcadla, zatím co já se snažil přijít na způsob, jak si nasadit loveckou čepici na hlavu a nevypadat jako idiot.
„Přestaňte fňukat, Pottere, beztak je to vaše vina, že tu trčíme bez možnosti brzkého návratu!“ zavrčel jsem.
„Není!“ vykřikl pobouřeně.
„Ale je! Byl to váš geniální nápad brát mi obraceč času z ruky, když se ho pokouším opravit,“ odsekl jsem.
„Fajn, uznávám,“ prskl, obrátil se a popuzeně se mně zeptal: „Ale proč vlastně já musím být Watson a vy Holmes?“

 

Diskusní téma: V04 - Jak prosté, Pottere - Lanevra

chacha

Datum: 29.08.2013 | Vložil: gleti

málokdy tady najdu věc, co by mě nějak neoslovila, ale aby mě přímo rozesmála (nahlas) to se také nestává často. Dík Lanevro.

Re: chacha

Datum: 29.08.2013 | Vložil: Lanevra

Jsem ráda že tě to zaujalo i rozesmálo. :-)

:-)

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Patoložka

Joj, tak to se mi moc líbilo:-) Náhodou, Harry se na Watsona hodí skvěle!

Re: :-)

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

Taky si myslím, mají podobnou nebelvírskou povahu, jenom ještě vybudovat tu věrnost Pottera/Watsona vůči Snapeovi/Holmesovi. :-D

...

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Sitara

:-D Skvělé!

Re: ...

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

Děkuji. :-)

chro-chro

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Bobo

Potter jako Holmes, on má snad bystrý rozum? To si snad ani sám nemůže myslet o sobě, že ten tupec zase o nich nic nečetl.
Už vidím Severuse, jak hraje na housle a hulí trávu :-)

Re: chro-chro

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

To si piš že o nich nic nečetl, jinak by ho to nikdy nenapadlo... no, i když Pottera? :-D
Fascinující představa, že ano? :-)

:-)

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Mája

Skvělý nápad :D

Re: :-)

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

Děkuji. :-)

„Ale proč vlastně já musím být Watson a vy Holmes?“

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Regi

Že by kvůli výšce? :-)) Tohle vážně pobavilo. Dík.

Re: „Ale proč vlastně já musím být Watson a vy Holmes?“

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

Si piš! A kvůli vzhledu. :-D No považ, copak by se Severus nevyjímal jako Holmes? :-D

Harry Watson

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Benny

Jak už jsem Ti psala v mailu-Harry je hloupý Watson z Bradavic;D Skvělé:)

Re: Harry Watson

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

On se na to opravdu hodí, myslím na Watsona. Watson je totiž celkem klasický nebelvír. :-D

♠♠♠

Datum: 27.08.2013 | Vložil: Vendi

Geniální! :D

Re: ♠♠♠

Datum: 28.08.2013 | Vložil: Lanevra

Děkuji. ;-)

Přidat nový příspěvek