V04, V06 - Dvě mouchy jednou ranou - Regi

03.09.2013 22:35
Název *
Dvě mouchy jednou ranou
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Výzva *
V04, V06
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

"Remusi, musíš mi poradit. Ta ženská je čím dál tím vlezlejší. Prý by mi to udělala nejlépe ze všech... prý bych byl moc spokojený... Ne, že by mne to nelákalo, ale jsou všechny stejné. Já jim nevěřím."


"Chápu, Harry... možná, kdyby to byl muž... měl by víc pochopení... Anebo, co kdyby sis to udělal sám. Víš stejně nejlépe, jak by to mělo vypadat..."


"Asi máš pravdu... Je to vlastně geniální řešení. Zaplácnu tím hned dvě mouchy jednou ranou. Vytřu zrak všem těm otravným novinářkám, včetně Rity Holoubkové. A zároveň tak vyřeším otázku budoucího povolání. Ty paměti napíšu sám... Budu spisovatel."

 

Diskusní téma: V04, V06 - Dvě mouchy jednou ranou - Regi

Čekala jsem, co z toho vyleze!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

A on spisovatel. :-))) A stejně mi na něho ten bezdomovec sedí líp! :D

Re: Čekala jsem, co z toho vyleze!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Regi

Tedy, teď mi teprve došlo, že SLIMČA opravdu pročítá MOJE drabblíky. Víš, jak si to považuju? Díky.

Re: Re: Čekala jsem, co z toho vyleze!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

Nojo, aby taky nepročítala - takové klenoty. :D Ještě mi chybí Rituška u Pat na stránkách. :-) A nemáš vůbec zač, chvála je na místě. ;-) Vážně dokážeš do pár slov vtěsnat strašně moc.

fuj

Datum: 06.09.2013 | Vložil: gleti

tys mi dala!

Jako přesvědčená slashistka jsem se tím množstvím ženských, které "by mu to udělaly nejlépe" jsem byla zděšena. Naštěstí jste ho s Remusem zachránili.

Re: fuj

Datum: 06.09.2013 | Vložil: Regi

Přece bychom chudáčka nenechali tomu husímu hejnu napospas... :-)

:-)

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Mája

Už jsem přemýšlela, co by mu všechny ty ženský jako měli dělat :-) Ale psát paměti? Na to už si přece najal Joanne, nebo ne?

Re: :-)

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Regi

Kdepak, Májo. Tebe. Přece musí světu vysvětlit, že všechno bylo jinak... :-)

Hm

Datum: 04.09.2013 | Vložil: Tesska

premýšľala som, o čo tým ženským v Harryho prípade ide, ale písanie pamätí? Dobré, palec hore! :)

Re: Hm

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Regi

Díky :-) Harry už ty paměti píše. Používá pseudonym Mája. Jmenuje se to "Všechno bylo jinak".

Re: Re: Hm

Datum: 05.09.2013 | Vložil: Mája

No, trochu mu to psaní teď vázne :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek