V05 - Zážitek - Regi

06.09.2013 09:52
Název *
Zážitek
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Výzva *
V05
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

"Harry! Máme výročí!! Mudlovský koncert ne!!! Proč nemůžeme jít třeba do té nové, stylové restaurace v Prasinkách?!... !!!... !!... !... Hmm... Ach... No, tak dobře..."
.....................................................................................................................................

Draco fascinovaně, všemi smysly vnímá černě oblečeného muže.
Stojí k němu zády a elegantními pohyby hůlkou zvedá mohutné vlny, přivolává černá mračna, vichr a déšť... napětí stoupá a rezonuje v hrudi... až vyvrcholí ohlušujícím rachotem hromů v ohňostroji blesků...
a pak se objeví hvězdy a vánek čeřící drobné vlnky... a ticho.
Dirigent se otáčí čelem a uklání se. Draco se naprosto okouzlený zvedá a přidává se k bouřlivému potlesku...
Jak jen si mohl myslet, že mudlové neumí čarovat...

 

Diskusní téma: V05 - Zážitek - Regi

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Dráčku, mudly nemusíš podceňovat... ;-)

Re: ...

Datum: 17.10.2013 | Vložil: Regi

Když on tohle netušil, museli mu to přistrčit až pod nos :-)

Ááách

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

Tohle je taky moc povedené! :-) Díky!

Re: Ááách

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Regi

Co mi v kánonu chybělo, byla hudba, muzika, písnička... Díky.

:-)

Datum: 07.09.2013 | Vložil: Mája

Hezké :-) Jen škoda, že je to drarry :D Ne jen vtipkuji. Kouzla kolem sebe v mudlovském světě vídám dost často :-)

Re: :-)

Datum: 08.09.2013 | Vložil: Regi

No... on se mi do toho příběhu nikdo jiný nehodil. Ať jsem zkoušela jak jsem zkoušela, s nikým jiným to prostě nefungovalo. A to ti dva nejsou vůbec můj oblíbený pár. Vlastně se mi líbí jen v Posledním nepříteli.

Re: Re: :-)

Datum: 08.09.2013 | Vložil: Regi

... vlastně v Posledním příteli. Nějak se mi ti chlapci popletli :-)

Mudlové jsou úžasní:)

Datum: 06.09.2013 | Vložil: Benny

Mno,Draco nás evidemtně podceňuje.Neoprávněně.:)

Re: Mudlové jsou úžasní:)

Datum: 08.09.2013 | Vložil: Regi

Přesně tak. Není, co dodat. Díky.

Přidat nový příspěvek