V07 - Povedený večírek - Gleti

29.09.2013 21:44
Název *
Povedený večírek
Autor *
Gleti
Počet slov *
100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V07
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Párování/Poznámka autora/Shrnutí
poděkováni Sevíkovi99 a autorům South Parku za inspiraci.
Vlastní text

Rámus ve Třech Košťatech dosáhl vrcholu, ale Luciovi to bylo fuk. Pro něj se večírek Mezikolejního sbližování pořádaný Nebelvíry zvlášť vydařil.

Zálibně si prohlížel obrovskou masožravku, která se tulila k Longbottomovi. Zblajzne ho či ne? Spíš si dělá zálusk na nenažrance Grabbla? Usoudil.

Rozveselila ho dvojčata Weasleyova a jejich marný pokus rozčílit Snapea prapodivným klepetáčem. Upřímně doufal, že ohrožený živočich skončí lépe než chobotnička, jíž si nejmladší Weasley okořenil drink.

A hele, dráček! Nebylo by špatné chytit ho za ocas, i když Severusův lektvar dobré nálady to asi nepřekoná. S úsměvem a bez následků vám umožní přežít setkání s Nebelvíry.

(pro ty, kteří to jako já nevěděli - Chytání dračích ocásků je název techniky kouření drog z alobalu.)

 

Diskusní téma: V07 - Povedený večírek - Gleti

:-D

Datum: 30.09.2013 | Vložil: KalamityJane

S žádnými dračími ocásky zkušenost nemám, ale umím si představit, jak takové setkání s Nebelvíry musí jednoho traumatizovat :D díky

Ledovec?

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Claire

Upjatý mražený Lucius a drogy? A na veřejnosti k tomu?
No to zírám ... hodně neotřelý nápad, ale zábavný. :-D

Re: Ledovec?

Datum: 30.09.2013 | Vložil: gleti

tak se podívej, jak se ti čtyři Zmijozelové (tři Malfoyvi a Severus) tváří. Ten spokojený, nezúčastněný úsměv na tváři. Co jiného to mohlo být?

jejda

Datum: 30.09.2013 | Vložil: POPO

Tedy... začala jsem číst - Remus ve Třech Košťatech dosáhl vrcholu... :-))) až pak mi můj překuk došel... Docela bych chtěla některý se Severusových náladu pozvedávajících lektvarů zkusit. A Nevill tulící se k masožravce je boží :-D

Re: jejda

Datum: 30.09.2013 | Vložil: gleti

to už jsi druhá.

Dámy, na co vy nemyslíte?

Re: Re: jejda

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Sophie

Tak já se přidám, přečetla jsem to úplně stejně. Tak to už jsem třetí, co? :D

oOo

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Regi

Budeš se, Gleti, smát, ale já přečetla první slovo napoprvé jako Remus. To pak ta první věta vyzněla... :-))
Ale pak jsem to přečetla znovu a pořádně. Pobavilo. Dík.

Re: oOo

Datum: 30.09.2013 | Vložil: gleti

ano, pobavilo, zvlášť když jsem si to hned představila. dík za krásné ráno

:-)

Datum: 29.09.2013 | Vložil: Mája

Co se tady člověk ještě nedozví :D Techniky kouření drog skutečně ještě neovládám :D Ale sjetej Lucius byl roztomilý :D

Přidat nový příspěvek