V08 - Ráno v Doupěti - Regi

13.09.2013 11:23
Název *
Ráno v Doupěti
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Výzva *
V08
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

„Rone, máš všechno?“
„Jasně...”
„Hůlku jsi nezapomněl?”
„Nezapomněl...”
„Učebnice máš všechny?”
„Samozřejmě...”
„Brky a pergamen?”
„Brky a pergamen taky...”
„Tady máš čistý kapesník. A něco k svačině...”
„To jsi, mamko, nemusela. K jídlu si něco koupím...”
„A ne, abyste s Harrym zase něco hned první den provedli...”
„Hmm...”
„Opravdu nechceš, aby šel taťka s tebou?”
„…..!!!!!!!!!!....”
„A neměl bys už jít? Ať nepřijdeš pozdě...”
Ron zakouzlil Tempus: 7,40.
„Asi jo.“
Vlepil Molly pusu na tvář a nabral letax. S Harrym má sraz v hale ministerstva v 7,45.
Bystrozorský kurz začíná přesně v 8,00.

 

Diskusní téma: V08 - Ráno v Doupěti - Regi

Co mi to jenom...

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

Merline, dej, ať jsem jako matka trochu soudnější! Na druhé straně - po kom bych to asi tak zdědila? :D Jdu chystat svačinu! :D

Re: Co mi to jenom...

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Regi

No, mne inspirovala jedna písnička Bratří Ebenů: Manžel, kosmonaut se chystá do vesmíru a žena mu vyjmenovává haldy pitomostí, na které nemá zapomenout... :-)) A pak jsem šla taky nachystat tu svačinu... :-D

:-)

Datum: 15.09.2013 | Vložil: Mája

Jasně, Molly je naprosto nenahraditelná :-)

Re: :-)

Datum: 15.09.2013 | Vložil: Regi

Rozhodně si to Molly myslí... :-))

Maminka

Datum: 14.09.2013 | Vložil: Tesska

no jo, koho iného mu treba, že? :D Rozkošné!

Re: Maminka

Datum: 15.09.2013 | Vložil: Regi

Mám představu, že kdyby to Molly její synové dovolili, s velkou chutí by provozovala Mama hotel. Děkuji.

:-)

Datum: 13.09.2013 | Vložil: Benny

Ty jsi mě dostala!Ron jako věčný mamánek,co si skoro neutře ani zadek..nebo to je jen přestarostlivá Molly?!Díky

Re: :-)

Datum: 13.09.2013 | Vložil: Regi

Ale to víš, že Molly. A Ron to shovívavě snáší...

Přidat nový příspěvek