V09 - Vzácná chvíle - Regi

20.09.2013 15:13
Název *
Vzácná chvíle
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Výzva *
V09
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

Venku zuřila válka, ale Augusta prožívala jednu z vzácných klidných chvilek. Popíjely s Alicí čaj a sledovaly Nevilla, jak si s Frankem skládá ze starých novin lodičky. Měli jich už celou flotilu.
Chlapec zvedl hlavu, ve tváři šťastný úsměv.
Ten má po matce... pomyslela si.
Vešla ošetřovatelka. „Je mi líto, budete už muset jít...”
Rozloučili se. Augusta se naposledy ohlédla po synovi a snaše a vzala vnuka za loket.
Zaklonila hlavu, aby mu mohla pohlédnout do tváře.
...výšku má po otci a magickou sílu a statečnost po obou... jeho cesta bude stejně dobrá.
Dokončila myšlenku, než se vydali ke dveřím...

 

Diskusní téma: V09 - Vzácná chvíle - Regi

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Dojímavé.

Re: ...

Datum: 17.10.2013 | Vložil: Regi

Děkuji.

Páni,

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

tohle mi uteklo... A vždyť to říkám - pár slov a člověku se zatají dech. Jsi vážně skvělá! :-)

Re: Páni,

Datum: 01.10.2013 | Vložil: Regi

Tedy... už hodně let se nečervenám. Ale stačí si přečíst pár tvých komentářů a jsem rudá až za ušima :-D Děkuji!

ach

Datum: 23.09.2013 | Vložil: KalamityJane

Moc krásné a přesně jak napsala gleti - mrazí z toho a obsahuje to tak neuvěřitelné množství emocí. Krásné, děkuju

Re: ach

Datum: 23.09.2013 | Vložil: Regi

Tedy... mne zase mrazí z toho uznání. Děkuji. :-)

...

Datum: 22.09.2013 | Vložil: gleti

tohle je úplně dokonalé.

Čtenáře až mrazí z toho kontrastu. První půlka vypadá jak pohodové rodinné odpoledne, ale druhá ho svou osudovostí přivede málem k pláči. A vyvrcholí to Augustiním smířením s krutým osudem. Tolik emocí na tak malém prostoru. opravdu DOKONALÉ.

Re: ...

Datum: 22.09.2013 | Vložil: Regi

Moc děkuji Gleti. Nebyla jsem si jistá, jestli se mi to povedlo napsat tak, jak jsem to cítila...

Přidat nový příspěvek