V09 - Zklamání - Gleti

25.09.2013 07:51
Název *
Zklamání
Autor *
Gleti
Počet slov *
100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V09
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

V dny, jako byl tento, nechápal, proč se po válce vrátil k učení. Několik vybuchlých kotlíků a jeden poleptaný student ho znechutily více, než je zdrávo. Těšil se na dobrou večeři a dobití endorfinů sexem.

Proto ho zneklidnil dětský hlásek v pokoji pro hosty. „Stjejdo Haly, já mám ještě žížeň.“ „Už jsi měl dost, v noci by ses počůral!“ „Nepočůjal, já už jsem velký kluk. Pjosím? Pjosím?“ „Tak dobře, ale jen lok,“ povolil oslovený nátlaku. „Babičta mi před spaním říká pohádku,“ naléhal mrňous dál.

Severus v duchu zavyl, tohle vypadá na dýl. Je úplněk a malý Lupin vydrží otravovat hodně dlouho.
 

 

Diskusní téma: V09 - Zklamání - Gleti

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Tady to vypadá, že si Severus bude muset najít jiný způsob odreagování.

:-)

Datum: 26.09.2013 | Vložil: Mája

Po kom to dítě je? No přece po vlkodlakovi a blázvé metamorfomágské bystrozorce... Nevím, čemu se diví :-) On se vlastně nediví, on ví :D

Ach jo, ty děti

Datum: 25.09.2013 | Vložil: Claire

Severus děti přece miluje, a přesně ví proč.... :-D
Na endorfiny prý je moooc dobrá čokoláda... nebo strhnout Nebelvíru 300 až 500 bodů - to by bylo, aby se nějaké nevyplavily, potvory. :-D

oOo

Datum: 25.09.2013 | Vložil: Regi

To je hezké... Severus zapomněl, že stjejda Haly má ještě i jiné povinnosti. Bude se muset odreagovat jinak, třeba pomocí červeného inkoustu... :-))

Přidat nový příspěvek