V11 - Mír! - Sophie

04.11.2013 20:24
Název *
Mír!
Autor *
Sophie
Počet slov *
200
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
V011
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

"Tak co, Dráčku, Mráčku, nedáme mír, když je starý Moldy-Voldy konečně fuč?" Rozesmál se na celé kolo...
"Potře,...chichi,... ty Lotře....chacha,... zrovna teď je mi to asi úplně jedno. Ty vole, už sis někdy všimnul, že Černé jezero není vůbec černé?...chichichi.... Černé jezero a není černé!" Válel se jeho spolužák na zemi. "Asi miluju mudly! Jseš si jistej, že je to jejich vynález?"
"No jasně! Do háje, to je síla! Mám asi vidiny! Letí k nám nasupenej Batman! Možná chce taky...?“

"Pottere, to se mi snad jenom zdá! Učíte tu mého kmotřence kouřit trávu? Zbláznil jste se? Nejradši bych vás nechal sbalit si kufry a vyhodil z Bradavic..."
"No tak, strýčku, nebuď labuť.... černou labuť.... černé jezero, černá labuť, černý strýček...chichichi. Dýmka míru! Na Nebelvírsko-Zmijozelské přátelství!" potáhl.
"Mír, peace, lásku, hippies!" křenil se Harry. "Don’t worry, Snejpí, be happy!"
Zatnul zuby. Přece nevyhodí ze školy vlastního kmotřence, i když tomu Potterovic spratkovi by to udělal s radostí. S nechutí popadl každého chlapce pod jednu paži, a nenápadně je táhl směrem k Bradavicím. Zbylý měsíc posledního ročníku stráví drhnutím kotlíků a psaním esejí o škodlivosti drog tak dlouhých, až v ruce neudrží ani jointa, sliboval si v duchu.

 

Diskusní téma: V11 - Mír! - Sophie

:-)

Datum: 11.11.2013 | Vložil: Mája

:D :D :D :D to se nedá. Málem jsem si probudila kluka, jak mě to rozesmálo. Díky Sophie.

hýkám...

Datum: 10.11.2013 | Vložil: POPO

... jako osel v říji! Škoda, že si Severus nedal s nimi, to by byl teprv pohled :-D

:3

Datum: 07.11.2013 | Vložil: Desire

To bylo luxusní!
Snape, místo obvyklého netopýra Batman. :D Tak by mě napadlo, jak by to vypadalo, kdyby si vzpomněli na Brumbála? Dědeček Hříbeček? :D

:o)))

Datum: 07.11.2013 | Vložil: KattyV

Taky by tam mělo být varování "Nečíst na veřejnosti." Člověk pak vypadá jako idiot, když se nahas chechtá.

Velmi zdařilé

Datum: 07.11.2013 | Vložil: xinef

:) :) :) Taky jsem si pročítala zadání další výzvy a mám stejné myšlenkové pochody. Tráva = marihuana. Jen jsem nic smysluplného nevyplodila.
Nejlepší je ovšem ten černý nasupený Batman. :D To mě dostalo, když mi došlo, která z osob to má být.
A marihuana musí mít pozitivní účinky na postřeh a mozkovou aktivitu, když si Draco po letech všimne, že Černé jezero vlastně vůbec černé není.

:-)

Datum: 07.11.2013 | Vložil: Patoložka

Moc moc moc jsem se u toho pobavila! A ano, četla jsem to od té doby několikrát:-) Super!

:D

Datum: 05.11.2013 | Vložil: KalamityJane

Jsem se málem udávila čajem. :D

:-)

Datum: 04.11.2013 | Vložil: Vixen

Souhlasím s Regi! Varování by bylo vhodné, takhle musím leštit obrazovku a vysvětlovat mámě, že opravdu nemusí volat Chocholouška...

oOo

Datum: 04.11.2013 | Vložil: Regi

(hlasitý, opravdu velmi hlasitý smích!) Sophie, příště bych tě prosila, vyplň kolonku "varování", ať si před čtením přikryju noťas igelitem...

Přidat nový příspěvek