V09 - Můj chlapečku - POPO

29.09.2013 21:41
Název *
Můj chlapečku
Autor *
POPO
Počet slov *
2 x 100
Rating/Varování
(pokud je potřebné)
Výzva *
09 - Po kom to dítě je?
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Párování/Poznámka autora/Shrnutí
SS/HG
Válka bere všem.
Vlastní text

„Jak je na tom?“ Zeptala se lékouzelnice dívky, která měla na rukávu pásku označující, že je ve výcviku.
„Stojí u okna, je klidná, hladí si břicho a tiše k němu promlouvá,“ referovala své nadřízené a zarazila se, když si všimla nesouhlasného zamračení.
„Už zase?“ povzdechla si starší čarodějka a zavrtěla hlavou.
Dívka uhnula pohledem. „Vím, že jsem měla zasáhnout, ale ztratila manžela a nechtěla...“ Lékouzelnice ji prudce přerušila.
„Říkala jsem vám přece, že ji v tom nesmíme podporovat,“ pronesla přísně a ráně zamířila do blízkého pokoje, ze kterého před chvílí vyšla nyní provinile se tvářící učednice.

xxx

„Vím, jaký budeš, můj chlapečku. Mazaný, inteligentní a milující. Budeš celý po Severusovi,“ broukala a něžně si hladila kulaté břicho.
„Paní Snapeová, tohle nemůžete dělat,“ žena rychle přešla k oknu.
Hermiona zvedla hlavu a v hnědých očích se mihl vzdor a potom strach. „Ne, prosím...“ zašeptala a ochranném gestu obtočila ruce kolem břicha.
„Hermiono, musíte se soustředit na budoucnost, ne na minulost,“ řekla důrazně, natáhla k ní ruku a prudce vytáhla polštář z pod nemocniční haleny.
Celým oddělením pro choromyslné nemocnice Svatého Munga se pak rozezněl nepříčetný jekot ženy, které válka vzala manžela, nenarozeného syna i duši.

 

Vzkaz admina: Vítáme novou dušičku a moc děkujeme za příspěvek!

Diskusní téma: V09 - Můj chlapečku - POPO

...

Datum: 16.10.2013 | Vložil: Profesor

Povedené, ale děsivě smutné.

...

Datum: 02.10.2013 | Vložil: Sitara

Na těhle stránkách je čtenář jak na horské dráze, nejdřív se chechtá nad jedním drabblátkem, aby ho o chvíli později rozesmutnilo jiné. Ale je to skvost! Děkuji :)

Smutné

Datum: 30.09.2013 | Vložil: KalamityJane

Ach... :( Stejně jako Mája z toho mám husí kůži. Bravurně napsáno, děkuji.

Re: Smutné

Datum: 30.09.2013 | Vložil: POPO

Moc děkuji, začínám se pěkně červenat!

Fňuk!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Slimča

POPO, jsi talent i na drablátka! Opravdu se ti povedlo. :-) Ale táááák smutné! Fňuk!

Re: Fňuk!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: POPO

Děkuji, hodně jsem se prala s počtem slov ...

Re: Re: Fňuk!

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Mája

Já se prala se slovíčky asi tři měsíce, když jsem s drabble formátem začala laškovat. A teď už se trefuji do stovky + - dvě slovíčka skoro automaticky. Ani nemusím sledovat počítadlo. Je to o zvyk :D

fňuk

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Patoložka

Už jsem to četla třikrát a pokaždé jsem mi z toho hrozně smutně, moc, moc... Hlavně proto, že na první čtení jsem se mračila na tu hlavní sestru, proč by jako Hermiona nemohla na malýho mluvit, než přišla ta... kruťárna... Achich... Ale i tohle je jeden z možncýh konců, bohužel. A já moc děkuji za tuto povídku!!!

Re: fňuk

Datum: 30.09.2013 | Vložil: POPO

Vím, bylo to kruté, ale chtěla jsem zkusit i něco smutného. Děkuji za přízeň!

oOo

Datum: 30.09.2013 | Vložil: Regi

Takový smutek... krásné. Díky.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek