V13 - Domácí mazlíček - Regi

17.11.2013 19:58
Název *
Domácí mazlíček
Autor *
Regi
Beta-read
Patoložka
Počet slov *
100
Rating/Varování
Ne
Výzva *
V13
Prohlášení *
Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.
Vlastní text

„A jak jsi k němu vlastně přišel, Hagride?“
„No, víš, Harry, to bylo tak. Chtěl sem krásný, čistotný, dobře vychovaný a vodvážný zvíře.
A tak sem zašel za jedním známým chovatelem. Nabízel mi různý mladý. Ale mně se líbilo jedno akorát vzadu.
Jak sem na něho šáh, hned mi voblízlo prst...“
Hagrid se láskyplně zahleděl na psa, který mu soustředěně oslintával ruku.
„No, já vim, splet sem se. Nejsem na to moc hrdej, šak víš, zvířatům většinou rozumim...
Ale už je to tak...“
Pohladil něžně Tesáka po hlavě a pak si do kalhot utřel mokrou dlaň s nalepenými chlupy.

 

Diskusní téma: V13 - Domácí mazlíček - Regi

:-)

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Lachim

Nebyl tím chovatelem náhodou jistý Zdeněk Srstka? Pak bych ten omyl pochopil. Nádhera.

Re: :-)

Datum: 19.11.2013 | Vložil: Regi

Jejda, to mne nenapadlo. Věříš, že možná byl? Díky.

Celý Hagrid

Datum: 18.11.2013 | Vložil: KattyV

Jak on miluje ty okolo naprosto bez ohledu na jejich chyby. A platí to nejen pro mazlíčky, že. Po přečtení tohoto drablíku začínám mít chuť mu taky věnovat nějaký ten prostor. I kdyř jsem to původně neměla v úmyslu.

Re: Celý Hagrid

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Regi

Taky si myslím, že si to dobračisko zaslouží víc prostoru :-) Díky za něj...

:-)

Datum: 17.11.2013 | Vložil: Mája

Jasně, uslintaný, ustrašený molos Tesák :D Skvělé.

Re: :-)

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Regi

Jeden můj známý si koupil dogu, protože chtěl elegantní zvíře, které nelíná. Pak měl celý byt uslintaný a od chlupů a navíc se pes všeho lekal a jak byl tak veliký, každou chvíli něco převrátil a rozbil. Nakonec spolu byli na vodě a Batulek potopil kanoi... Dík.

:3

Datum: 17.11.2013 | Vložil: Desire

Super nápad. Líbí se mi. :))

Re: :3

Datum: 18.11.2013 | Vložil: Regi

Já měla krásnou inspiraci. Popsala jsem ji jako odpověď na Májin komentář. Díky.

Přidat nový příspěvek